1. Müügitingimuste kehtivus
Müügitingimused kehtivad Ugri-mugri.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Ugri-mugri OÜ (edaspidi Ugri-mugri.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Ugri-mugri.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
Ugri-mugri.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse Ugri-mugri.ee veebilehel.
2. Hinnainfo
Kõik Ugri-mugri.ee veebipoes toodud hinnad on lõpphinnad ja käibemaksu hindadele ei lisandu.
3. Tellimuse vormistamine
Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises või paremas küljes asuvale ostukorvi ikoonile.
Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.
Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „vormista tellimus“. Kui olete juba Ugri-mugri.ee veebikaubamaja registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „uus klient“ ja sisestage kontaktandmed.
Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „tellin ja tasun“. Seejärel saate suunatakse teid edasi valitud panka pangalingiga tasuma. Juhul kui valisite makseviisiks muu makse, mis ei ole pangalink, saadetakse teie e-mailile tellimuse numbriga ning Ugri-mugri OÜ rekvisiitidega e-mail. Arve koostatakse peale tellimuse eest tasumist ning saadetakse teile koos tellimusega. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „Minu konto“ ikooni alt.
Tooted postitame teile pärast arve tasumist.
4. Müügilepingu jõustumine
Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „tellin ja tasun”.
Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Ugri-mugri OÜ arveldusarvele.
5. Kohaletoimetamine
Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib ugri-mugri.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
Tavapärane tellimuse tarneaeg on 3-5 tööpäeva. Juhul kui mingil põhjusel saadetis viibib, teavitab ugri-mugri.ee klienti.
Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
Ugri-mugri.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Forme.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
6. Tagastamisõigus
Ugri-mugri.ee veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata e-kauplusesse tagastada.
Kauba tagastamiseks kirjutage e-kiri aadressile info@ugri-mugri.ee.
Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest
Tagastamisõigus ei kehti personaliseeritud toodetele nagu näiteks lisatud tekstiga, pildiga vm kujul kliendi jaoks kohandatud toodetele. Tagastatavad tooted peaksid olema kasutamata ja pakend terve ja kahjustamata.
Juhul kui osutub möödapääsmatuks, et Klient peab kauba enda kulul tagasi saatma, hüvitatakse Kliendile tagastatava kauba maksumus koos saatmiskuluga hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse kättesaamisest.
Kui selgub, et klient ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea klient tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust.
14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:
toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetika-, juuksehooldustooted jms);
toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
7. Vääramatu jõud
Ugri-mugri.ee ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Forme.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
8. Isikuandmete kaitse ja töötlemine
Ugri-mugri.ee veebikaubamaja lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.
9. Pretensioonide esitamise kord
Ugri-mugri.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@ugri-mugri.ee.
Pretensioonis tuleb ära märkida: Kliendi nimi ja kontaktandmed; Kaebuse esitamise kuupäev; Kauba puudus; Ugri-mugri.ee'le esitatav nõue; Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
Ugri-mugri.eevastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Ugri-mugri.ee ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.
Ugri-mugri.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.